يکشنبه ۴ آذر
ای بی وفا گل من شعری از الیاس امیرحسنی
از دفتر تمرین عشق نوع شعر غزل
ارسال شده در تاریخ دوشنبه ۲۷ آذر ۱۴۰۲ ۱۶:۲۸ شماره ثبت ۱۲۶۲۵۹
بازدید : ۲۲۱ | نظرات : ۲۲
|
آخرین اشعار ناب الیاس امیرحسنی
|
رفتی کجا تو ماندی ای بی وفا گل من
با من چرا نماندی ای بی وفا گل من
من شاعر تو بودم آواره ی تو بودم
دیگر چرا نخواندی ای بی وفا گل من
شد غصه ها فراوان ماییم زار ونالان
مارا چرا پراندی ای بی وفا گل من
دادی شرابم اول مستم نمودی اول
ساغر چرا شکاندی ای بی وفا گل من
بازآ دوباره باز آ شادم نما نگارا
گیرم مرا تو راندی ای بی وفا گل من
تقصیر من نمودم که عاشق تو بودم
اما توهم گزاندی ای بی وفا گل من
حالا که پیر پیر م هم خرد هم خمیرم
بر خاکمان نشاندی ای بی وفا گل من
الیاس گفت ترانه این هم یک نشانه
ما را کجا کشاندی ای بی وفاگل من
|
نقدها و نظرات
|
درود برشما بانوی واژه ها سپاسگزارم | |
|
درود برشماشاهزاده خانم سپاس | |
|
بله استادارجمند عجله کردم درود برشما | |
|
درود برشما آقای کاظمی مهربان از لطف شما بی نهایت سپاس | |
|
درودربر شما استاد نظری سپاسگزار مهر حضورتان هستم شاد وسلامت باشید 🌼🌼🌸🌸💐💐 | |
|
درکد جناب اکرمی از لطف شما سپاسگزارم | |
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
درودبرشما
زیباقلم زدید