شنبه ۲۶ آبان
پدر آسمانی شعری از مهدیه شاردری
از دفتر مرور خاطرات نوع شعر غزل
ارسال شده در تاریخ شنبه ۱۸ آذر ۱۴۰۲ ۱۶:۲۲ شماره ثبت ۱۲۶۰۱۷
بازدید : ۱۶۶ | نظرات : ۲۰
|
آخرین اشعار ناب مهدیه شاردری
|
شد،چشمانم به یاد تو جاری
پیش، من چرا نماندی
خوابیدن، قبر خسته نماندی
دخترت ،بلوچستان تنها،مانده درمانده
باباجان رو ،زمین نماندی
در زیر، زمین چرا ماندی
دلم که تنگ شود، در آخر گرفتار سنگ شود
دخترت ،نشسته بالا پر،قبرت
خواندم فاتحه ای، حس دلتنگی
نامه ای شود، قفس، سنگی که ماندی
|
نقدها و نظرات
|
سلام سپاس فراوان 🖤🌹🙏 خوشحالم که راهنماییم میکنید حتما ویرایش میکنم دوست عزیزم 🙏🌹 شد به یاد تو چشم جاری ؟ شد چشم به یاد تو جاری ؟
| |
|
سپاس فراوان بزرگوار 🖤🌹🙏 بسیار سپاسگزارم از راهنمای شما حتما 🙏🌹 | |
|
سپاس فراوان بزرگوار🖤🌹🙏 بسیار زیباست سپاسگزارم 💚🙏🌹 | |
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
روح پدر عزیزتان شاد..
و یک نکته کوچک بگوییم و رفع زحمت کنیم چشم جاری نمی شود..
به جای چشمانم چی بذاریم؟ 🤔
شاد باشید..