پنجشنبه ۱ آذر
غیبت شعری از یاسر کریمی
از دفتر غزل نوع شعر غزل
ارسال شده در تاریخ شنبه ۱۸ آذر ۱۴۰۲ ۰۹:۱۸ شماره ثبت ۱۲۶۰۰۶
بازدید : ۱۳۵ | نظرات : ۲۶
|
آخرین اشعار ناب یاسر کریمی
|
از غیبت دیگران چه حاصل
از صحبت در نهان چه حاصل
در بند کن این کلام بیجا
از آتش این زبان چه حاصل
آبی شو به آتش خلایق
از رنجش این و آن چه حاصل
افسار شود به گردن تو
از زحمت این عنان چه حاصل
گیرم که دلی به طعنه خستی
از خصمی بی امان چه حاصل
زنگار شود به جسم و جانت
از تیرگی روان چه حاصل
انسانیت از وجود ما رفت
از صحبت چون ددان چه حاصل
مردی صفتی است بر زن و مرد
از صحبت نا زنان چه حاصل
گر نفس نشد اسیر خاکت
از همت قهرمان چه حاصل
گیرم به بیان جهان گرفتی
از طعنه به پهلوان چه حاصل
خورشید نماند پشت آن ابر
بنشسته به شب نهان چه حاصل
ای یاس شنو تو پند جانم
از ظلم به همگنان چه حاصل
|
نقدها و نظرات
|
تشویق استادی مثل جنابعالی برای من جوان قوت قلبی است ممنون لطف دارید | |
|
ممنون خانم زند از لطف شما البته که هر کس باید خودشو اصلاح کنه | |
|
ممنون جناب صدقی از توجه شما والا من آمدم یه عکسی از گالری بزارم نشده | |
|
ممنون سلامت باشید انشالله | |
|
سلام بر شما دوست عزیز سلامت و سر زنده باشید | |
|
سلام جناب کاظمی گل سلامت باشید | |
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
آموزنده و زیباست