پنجشنبه ۱۷ آبان
فراموش شده شعری از محمدرضا حسینعلی
از دفتر غزلیات نوع شعر غزل
ارسال شده در تاریخ سه شنبه ۲۳ آبان ۱۴۰۲ ۲۱:۵۰ شماره ثبت ۱۲۵۴۱۰
بازدید : ۱۰۷ | نظرات : ۰
|
دفاتر شعر محمدرضا حسینعلی
آخرین اشعار ناب محمدرضا حسینعلی
|
من که در این کنج تنهایی خموش افتادهام
روزگاری رود بودم ، از خروش افتادهام
موج بودم ، جند روزی ترک دریا کردهام
داغ ساحل دیدهام، از جنب و جوش افتادهام
مستیام از بادهی می نیست، مستم چونکه من
همچو اشک از چشم یاری می فروش افتادهام
هرکه از ره میرسد، زخمی به جانم میزند
برّهای هستم که در بین وحوش افتادهام
"چیستم من؟ زلف یارم! در تمام عمر خویش
یا پریشان بودهام یا پشت گوش افتادهام" *
#محمدرضا_حسینعلی
*بیت آخر سرودهی جناب آقای علیرضا نورعلیپور میباشد.
|