جمعه ۲ آذر
دل شکسته شعری از مریم رحمتی پویا
از دفتر سنگ خارا نوع شعر غزل
ارسال شده در تاریخ دوشنبه ۲۲ آبان ۱۴۰۲ ۱۲:۵۵ شماره ثبت ۱۲۵۳۷۶
بازدید : ۱۵۲ | نظرات : ۲۰
|
دفاتر شعر مریم رحمتی پویا
آخرین اشعار ناب مریم رحمتی پویا
|
دل شکست و ناگهان اشکی چکید
آه سرد از آتش دل .....می دمید
آتش دل ،اشک گرم و...... آه سرد
این عناصر را کنار هم ....که دید؟
وه چه مخلوقیست جالب.... آدمی
دل که خون شد ، قلب را آتش کشید
ناگهان خون دلش از چشم ، ریخت
نام او شد اشک و رنگش هم پرید
غصه ات ........ سرتاسر قلب مرا
چادری تاریک و تار...... از غم خرید
رنگ بر هر بوم ......غالب می شود
ردّ پایش......یادگار آید پدید
غم چو دوده تیره سازد صفحه را
پس چرا مویم چنین گشته سپید
《 مریم رحمتی پویا 》
|
نقدها و نظرات
|
سلام وارادت ممنونم ادیب بزرگوار | |
|
درود بزرگوار ممنونم از شما | |
|
سلام و ارادت ممنون بزرگوار | |
|
سلام و درود ممنون از محبت شما بزرگوار | |
|
سلام بانو ممنونماز توجهتون لطف شما مستدام | |
|
سلام و درود . ممنون از محبتتون | |
|
سلام و درود ممنونم بانو مهرتان مانا | |
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
درود بر شما