سایت شعرناب محیطی صمیمی و ادبی برای شاعران جوان و معاصر - نقد شعر- ویراستاری شعر - فروش شعر و ترانه اشعار خود را با هزاران شاعر به اشتراک بگذارید

منو کاربری



عضویت در شعرناب
درخواست رمز جدید

اعضای آنلاین

معرفی شاعران معاصر

انتشار ویژه ناب

♪♫ صدای شاعران ♪♫

پر نشاط ترین اشعار

حمایت از شعرناب

شعرناب

با قرار دادن کد زير در سايت و يا وبلاگ خود از شعر ناب حمايت نمایید.

کانال تلگرام شعرناب

تقویم روز

شنبه 8 ارديبهشت 1403
    19 شوال 1445
      Saturday 27 Apr 2024
        به سکوی پرتاب شهرت و افتخار ،نجابت و اقتدار ... سایت ادبی شعرناب خوش آمدید مقدمتان گلباران🌹🌹

        شنبه ۸ ارديبهشت

        فرو مانده زبان از حال زارش...

        شعری از

        جواد کشتکار ویزمکی

        از دفتر شعرناب نوع شعر غزل

        ارسال شده در تاریخ پنجشنبه ۱۸ آبان ۱۴۰۲ ۱۸:۰۷ شماره ثبت ۱۲۵۲۹۱
          بازدید : ۱۰۰   |    نظرات : ۳

        رنگ شــعــر
        رنگ زمینه
        دفاتر شعر جواد کشتکار ویزمکی

        به نام خدا
         
        🔶شعری در وصف حال کودک فلسطینی🔶
         
        فرومانده زبان از حال زارش
        بگو شاعر به شعرت، روزگارش
         
        گناهش چیست آن طفل فلسطین؟
        که از دنیا فقط غم شد نثارش
         
        قلم گریان، دلم پر خون به حالش
        چه گویم از غم و تاب و قرارش؟
         
        به دنیای خیالش نیست نقشی 
        فقط باروت و خون گشته، نگارش
         
        چنان آیینه‌ای پاک و زلال است
        غم بی‌سنگری مانَد غبارش
         
        من آن صوت رسا هستم که گویم
        به گوش ظلم از خشم و وقارش
         
        به جای ترکش و باروت، باران
        اگر بارد، چه خوش گردد بهارش
         
        خدایا رنگ خون بر ما بپوشان
        که رنگ زندگی گیرد دیارش
         
        چه فرجام خوشی دارد غم او
        اگر گردد فرج در انتظارش
        ۳
        اشتراک گذاری این شعر

        نقدها و نظرات
        عباسعلی استکی(چشمه)
        شنبه ۲۰ آبان ۱۴۰۲ ۱۶:۱۸
        درود بزرگوار
        غزه عجب داغی شده؟
        عزای غریبی است
        به امید پیروزی خون بر شمشیر خندانک
        محمد باقر انصاری دزفولی
        يکشنبه ۲۱ آبان ۱۴۰۲ ۱۱:۱۷
        داهه ای تقدیم شعر زیبای شماشاعرگرامی

        با خواندن شعرشما
        جان بر پاست
        جمله جمله ی شعرشما
        دل
        در طوفان
        جنگ جنگ دنیاست
        کشتن کودکان
        آتش غم در دل هاست
        خندانک خندانک خندانک
        راحله حصارکی (راحیل)
        يکشنبه ۱ بهمن ۱۴۰۲ ۱۲:۵۶
        درودتان شاعر گرامی
        -🌹
        --🌹
        ---🌹
        -----🌹
        -------🌹
        --------🌹
        ---------🌹
        -----------🌹
        -------------🌹
        تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.


        ارسال پیام خصوصی

        نقد و آموزش

        نظرات

        مشاعره

        کاربران اشتراک دار

        محل انتشار اشعار شاعران دارای اشتراک
        کلیه ی مطالب این سایت توسط کاربران ارسال می شود و انتشار در شعرناب مبنی بر تایید و یا رد مطالب از جانب مدیریت نیست .
        استفاده از مطالب به هر نحو با رضایت صاحب اثر و ذکر منبع بلامانع می باشد . تمام حقوق مادی و معنوی برای شعرناب محفوظ است.
        0