پنجشنبه ۸ آذر
شب نشینی شعری از محمدرضا صدقی
از دفتر طنز نوع شعر طنز
ارسال شده در تاریخ پنجشنبه ۱۸ آبان ۱۴۰۲ ۰۳:۱۲ شماره ثبت ۱۲۵۲۷۴
بازدید : ۱۳۱ | نظرات : ۱۰
|
آخرین اشعار ناب محمدرضا صدقی
|
شبی آمد و شب نشینی شد
زِ حرفهایمان قول ها چیده شد
در این قول ها رازها دیده ام
چه صحبت هایی که شنیده ام
یکی شعر سرود از پی سرنوشت
از حافظ خواند و یکی هم نوشت
یکی هم که خسته با چشمان بسته
واسه نوبتش چشم به راه هسته
یکی هم بگفت خاطره ایی به ما
که با شیر گشته عجیبست بابا
بشد قول ها شروع برفتند سفر
از ایران و خارج جنوب تا غرب
بدادند چه قول ها همه مردها
به زن هایشان میرویم به شمال
بعد از اون همه قول و قولبازی
کند خارش تن چه طنازی
که آری چنین می کند با همه
یه منقل یه بافور چند حب ناب دل
|
|
نقدها و نظرات
|
درود استاد بزرگوار جناب استکی 🌹🌹
به قول اهل دلا (این مقطع رو تفریحی در نظر بگیرید ) سلامت باشین استاد | |
|
درود بانو زند بزرگوار سلامت باشین و پایدار 🌹🌹 | |
|
درود استاد انصاری بزرگوار سربلند باشید 🌹🌹 | |
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
جالب و زیباست
البته با مقطع موافق نیستم