جمعه ۲ آذر
کلبه ای ساخته ام شعری از آرامش ظهرابی
از دفتر دلشکسته نوع شعر دلنوشته
ارسال شده در تاریخ چهارشنبه ۱ خرداد ۱۳۹۲ ۰۰:۲۹ شماره ثبت ۱۲۵۲۱
بازدید : ۷۲۱ | نظرات : ۳۶
|
آخرین اشعار ناب آرامش ظهرابی
|
توی دهکده محبت زیر پل عاشقی
کلبه ای ساخته ام!
و دلم را فقط وقف نگاهی کرده ام
که از حادثه عشق تر است!
بدیدنم اگر آمدی برایم جام بیاور
تا از سرچشمه مهر چشمانت
پیاله ای بنوشم !
این روزها دلم فقط
کمی مستی می خواهد
آن هم از می ناب چشمانت!
|
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.