يکشنبه ۲۷ آبان
کیش و مات شعری از خزر رسولی
از دفتر دفتر شعر خزر نوع شعر ترانه
ارسال شده در تاریخ چهارشنبه ۳ آبان ۱۴۰۲ ۰۱:۵۵ شماره ثبت ۱۲۴۸۸۳
بازدید : ۱۸۹ | نظرات : ۶
|
آخرین اشعار ناب خزر رسولی
|
اگه توتموم سهم من باشی
قلبمو فدای چشمات میکنم
اگه تو جواب رویاهام باشی
تو رو کیش و خودمو مات میکنم
بیا که دلم برات تنگه زیاد
داره دل با ما سره جنگی میاد
تو بگو سر به کدوم بر و بیابون بزنم
یا که دنبال تو به کوی و خیابون بزنم.
اگه تو بیای میبینی که چقد دلبستم
که از این همه جدایی به خدا من خستم.
بیا که صدات برام مقدسه
تو بدون، بودنِ تو برام بسه
شهر من،دنیای من فقط تویی
تو تموم سهم من از خدایی
واسه من حکم بتی یا که خدا
نمیدونم چی بگم من به خدا
خزر رسولی
|
نقدها و نظرات
|
متشکرم از شما استاد بزرگوار🙏🏻🙏🏻 | |
|
سپاس از لطف شما استاد گرامی🙏🏻🙏🏻 | |
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
رب جلیل؟