آن غــروب خـیــس بـارانـی مــنــم
یــاور شــبــهــای طــولانــی مــنــم
یــخ زده بـر دیـدگـانـم خـون ســرد
زخـمِ تـیــزِ بـغــضِ پـنـهـانـی مـنـم
تیـره روز و شـب فـروز کـوچـهها !
تـیـرْ چـراغْ افروزِ سـیمانـی ؛ مـنـم
قرص و محکم روبروی مـشکلات :
آنـکـه ایـسـتـاده به آسـانـی ، مـنـم
روی دوش ، آوار دشـواری ســوار !
زیر آن لـِه گـشت و قـربـانی ؛ مـنـم
گرم کن اندام خـویـش را سـردمهـر
شـعلـهْ گازسوزِ زمـستانی ..؛ مـنــم
چون زغالی سـوختـم بر سر چُـپُـق
کـامـبـخـشِ دود قــلـیـانـی ؛ مــنــم
کامجویی گِـرد ساقیست نوشباد
دست مـستان ، پیـک لیـوانی مـنـم
مینـویسـم بــر در و دیـوار شـهـر :
شــاعــر سَـبْـک خـیـابـانـی ؛ مــنــم
ایکه داری مـنصبـم چنگ میزنی :
زانـکه از او هـیـچ نمـیدانـی ؛ مـنـم
بـا تــواَم هـردم پـیِ ســوزانــدنـی :
آنـکـه را دائــم بــســوزانــی ؛ مـنـم
"تن" اسیـر میلـه و سلـول "هاست"
بـنـدِ "تنـهایـی" چو زنـدانـی ؛ مـنـم
پـشت در ، ناآشِـنایـیست بـاز کن !
غـصٌـه ؛ " یـزدان ماماهانـی " مـنـم
ناآشنا
یزدان_ماماهانی
آغازسـرایـش۲۴_۷_۱۴۰۲
پایانسـرایـش۲۶_۷_۱۴۰۲
_🎼🎸گیـــتار بـیتــــار🎸🎼_
بسیار زیبا و پر احساس بود
دستمریزاد
جسارتا مصرع ششم اشتباه تایپی ندارد؟