شنبه ۳ آذر
شب شعری از سحر کرمی
از دفتر ترنم عشق نوع شعر شعرناب
ارسال شده در تاریخ شنبه ۸ مهر ۱۴۰۲ ۰۱:۴۹ شماره ثبت ۱۲۴۱۶۱
بازدید : ۱۸۷ | نظرات : ۲۹
|
|
شب ،سکوت ،افکار،
وهم خیال و رویا
هجوم بی امان دلتنگی
در کشاکش زمان
و تو در میان این همه
فقط خیره ای به سمت
دور دست در میان آرزوهایت
و چقدر شب جانانه می نشیند در دلت
برای شروع رویایی ابدی
|
نقدها و نظرات
|
سلام و عرض ادب بانوی ارجمند
سپاسگزارم به مهر خواندید🌹🌹🌹🌹 | |
|
درود و سپاس بانو جان
پاینده باشید🙇♀️🙇♀️🌹🌹🌹 | |
|
درود بزرگوار
سپاسمندم زیبا نگاهید
🌹🌹🌹🙇♀️ | |
|
درود بزرگوار برشما هم مبارک و فرخنده | |
|
درود و سپاس شاعر توانمند
به مهر خواندید
🙇♀️🙇♀️🙇♀️🌹🌹🌹 | |
|
سلام و عرض ادب و ارادت شاعر بزرگوار
سپاسگزارم از حسن توجه شما
زیبا نگاهید
🌹🌹🌹🙇♀️ | |
|
درود و عرض ادب شاعر گرانقدر
سپاسگزارم به مهر خواندید.
🌹🌹🙇♀️🙇♀️ | |
|
دورد و سپاس شاعر توانمند
زیبا نگاهید
🙇♀️🙇♀️🌹🌹 | |
|
درود و عرض ادب خدمت شما بزرگوار
زیبا نگاهید🌹🌹🌹 | |
|
درود و سپاس شاعر گرانقدر به مهر خواندید🌹🌹🌹 | |
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
سلام بانوی ارجمند
زیبا سرودید زنده باشید