جمعه ۲۵ آبان
\ پینو کیو \ ( منکه باورم نمیشه ! } شعری از الیاس ( علی کتانی )
از دفتر شعرناب نوع شعر چهار پاره
ارسال شده در تاریخ شنبه ۲۸ ارديبهشت ۱۳۹۲ ۰۸:۴۳ شماره ثبت ۱۲۳۵۴
بازدید : ۶۳۹ | نظرات : ۱
|
دفاتر شعر الیاس ( علی کتانی )
آخرین اشعار ناب الیاس ( علی کتانی )
|
منکه باورم نمیشه
تو شدی یه آدم ِ بد
لعنتِ من به کسیکه
میونِ ما رو بهم زد
منکه باورم نمیشه
یه شبه بشی دیوونه
لعنت من به کسیکه
تو گوشات بدی میخونه
لعنت من به کسیکه
منو پیش تو سیاه کرد
نمی بخشمش خدایی
اون کسی رو که گناه کرد
منکه باورم نمیشه
تو سقوط کردی تو ذلت
دس ِ رد زدی به سینه م
بدون ِ دلیل و علت
منکه باورم نمیشه
یه فرشته بشه نامرد
لعنت من به کسیکه
سرت این بلا رو آورد
لعنت من به کسیکه
منو پیش تو سیاه کرد
نمی بخشمش خدایی
اون کسی رو که گناه کرد
می کشم عکستو روی
گچ ِ بشکسته ی دیوار
زیرش اینجوری نوشتم:
برو ای آدم ِ مکار !
می کشم بینی تو کوچیک
ولی میشه ! بابا ایول !!!
حالا می فهمم تو بودی
یه" پینوکیو " از اول !!
لعنت من به کسیکه
منو پیش تو سیاه کرد
نمی بخشمش خدایی
اون کسی رو که گناه کرد
|