سایت شعرناب محیطی صمیمی و ادبی برای شاعران جوان و معاصر - نقد شعر- ویراستاری شعر - فروش شعر و ترانه اشعار خود را با هزاران شاعر به اشتراک بگذارید

منو کاربری



عضویت در شعرناب
درخواست رمز جدید

اعضای آنلاین

معرفی شاعران معاصر

انتشار ویژه ناب

♪♫ صدای شاعران ♪♫

پر نشاط ترین اشعار

حمایت از شعرناب

شعرناب

با قرار دادن کد زير در سايت و يا وبلاگ خود از شعر ناب حمايت نمایید.

کانال تلگرام شعرناب

تقویم روز

پنجشنبه 20 ارديبهشت 1403
    2 ذو القعدة 1445
      Thursday 9 May 2024
        به سکوی پرتاب شهرت و افتخار ،نجابت و اقتدار ... سایت ادبی شعرناب خوش آمدید مقدمتان گلباران🌹🌹

        پنجشنبه ۲۰ ارديبهشت

        واژه های توفانی

        شعری از

        مهدی بابایی

        از دفتر عشق و ابدیت نوع شعر سپید

        ارسال شده در تاریخ چهارشنبه ۱ شهريور ۱۴۰۲ ۱۸:۱۶ شماره ثبت ۱۲۳۰۷۱
          بازدید : ۱۶۱   |    نظرات : ۳

        رنگ شــعــر
        رنگ زمینه
        دفاتر شعر مهدی بابایی

        ۱_
        آیا خدا خالق آزادی ست یا استبداد،
        کدامیک،
        آیا باید اندوه حلزون،
        در پاییز حزن انگیز را باور کرد،
        یا رقص گیسوی بید در باد را،
        که پرچم آزادی خداست؟
        مهدی بابایی ( سوشیانت )
         
        ۲_
        از ادرار سگ استبداد،
        بر آتش اهورایی،
        دود سیاهی بر می خیزد،
        که از آن همه جا شب می شود،
        تاریک و لال و نابینا.
        مهدی بابایی ( سوشیانت )
        ۳
        اشتراک گذاری این شعر

        نقدها و نظرات
        عباسعلی استکی(چشمه)
        جمعه ۳ شهريور ۱۴۰۲ ۱۱:۳۰
        درود بزرگوار
        خندانک خندانک
        محمد باقر انصاری دزفولی
        پنجشنبه ۲ شهريور ۱۴۰۲ ۰۹:۰۴
        آفرین صد آفرین
        بر اشعار و افکارزیبای شما
        شاعر
        شیرین سخن گلبار ما
        خندانک خندانک خندانک
        فیروزه سمیعی
        دوشنبه ۶ شهريور ۱۴۰۲ ۲۳:۵۹
        درودتان باد جناب استاد بابایی ادیب گرانقدر 🌞
        دغدغه مند و چالش برانگیز تاثیر گذار سروده اید 🌺🌸🕊️🌷🌱
        زنده باد 👏👏👏💯 💯💯
        نویساو سبز باشید و سرفراز
        🌱🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌱
        تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.


        ارسال پیام خصوصی

        نقد و آموزش

        نظرات

        مشاعره

        کاربران اشتراک دار

        محل انتشار اشعار شاعران دارای اشتراک
        کلیه ی مطالب این سایت توسط کاربران ارسال می شود و انتشار در شعرناب مبنی بر تایید و یا رد مطالب از جانب مدیریت نیست .
        استفاده از مطالب به هر نحو با رضایت صاحب اثر و ذکر منبع بلامانع می باشد . تمام حقوق مادی و معنوی برای شعرناب محفوظ است.
        0