جمعه ۲ آذر
|
دفاتر شعر حفیظ(بستا) پورحفیظ
آخرین اشعار ناب حفیظ(بستا) پورحفیظ
|
دو چشم خیس و خستهام تو را شنید و خواب شد
دلم تو را برهنه دید و از خجالت آب شد
پس از برهنه دیدنت و عید دوزخم مده
و این گناه عاشقانه عاقبت ثواب شد
شکست شیشه ی دل از شکنجههای چشم تو
ببین چگونه بخت من اسیر پیچ و تاب شد؟
شکستنیتر از دل صبور و سادهام نبود؟
چرا میان این همه دل من انتخاب شد؟
نیا نیا که خستهام و چشم و گوش بستهام
بیا بیا شکستهام و خانهام خراب شد
خدا کند بیایی و دوباره عاشقم کنی
صدا صدای پای تو دعام مستجاب شد
|
نقدها و نظرات
|
درودها جناب نجفی بزرگوار | |
|
متشکرم جناب آقای نیازی مؤید باشید | |
|
سپاس بیکران برادر عزیز جناب اکرمی در مورد آن موضوعی هم که فرمودید اگر مایل بودید برای شما به صورت خصوصی توضیح میدهم هرچند شعر خود باید گویا باشد | |
|
درود استادحاجی پور.ماناباشید | |
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
درود بر شما