جمعه ۲۵ آبان
دیگه بسه بیوفایی ! شعری از الیاس ( علی کتانی )
از دفتر شعرناب نوع شعر چهار پاره
ارسال شده در تاریخ پنجشنبه ۲۶ ارديبهشت ۱۳۹۲ ۰۹:۰۸ شماره ثبت ۱۲۲۵۶
بازدید : ۶۶۵ | نظرات : ۱
|
دفاتر شعر الیاس ( علی کتانی )
آخرین اشعار ناب الیاس ( علی کتانی )
|
تو هجوم ِ بیقراری
هر کسی یه چهره داره
هر دلی با یه بهونه
دو سه ساعت گریه داره
تو سقوط ِ آشنایی
هر سلامی بی جوابه
دل شکستن وبریدن
بین دوستا بی حسابه
دیگه بسه بیوفایی !
دیگه بسه دور باطل !!
وقتی عشق بی پایه باشه
عاشقی نداره حاصل !
وقتی دل شکستن ِ تو
میشه عین ِ آب ِ خوردن !
دیگه عشق چه فایده داره !؟
وقتی آبروشو بُردن !!
وقتی در اوج ِ یه عشقی
میشی مات از بیوفایی
توی کوچه های رفتن
میزنی طبل ِ جدایی
دیگه بسه بیوفایی !
دیگه بسه دور باطل !!
وقتی عشق بی پایه باشه
عاشقی نداره حاصل !
با سقوط ِ اشک عاشق
رو زمین ِ آه و افسوس
هر کی از عشق می گریزه
میکشه خجالت از دوس
تو غروب ِ زرد ِ پاییز
میخونم ترانه ی زرد
می ریزم برگ های زرد و
تو حیات ِ مرد ِ نامرد ! !
دیگه بسه بیوفایی !
دیگه بسه دور باطل !!
وقتی عشق بی پایه باشه
عاشقی نداره حاصل !
|