سه شنبه ۱۵ آبان
میل رهایی شعری از فریبا حسنی
از دفتر آن چه از دل بر آید نوع شعر غزل
ارسال شده در تاریخ چهارشنبه ۴ مرداد ۱۴۰۲ ۱۶:۱۴ شماره ثبت ۱۲۲۲۵۳
بازدید : ۲۲۵ | نظرات : ۱۸
|
آخرین اشعار ناب فریبا حسنی
|
رهایی
ای خفته در خیالم؛ میل رهایی از بند
برخیز؛ جان سپردم در جسمِ روح در بند
جان در اسارت شب محصور گشته روحم
شادی ز دل گریزان غم گشته یار و همبند
بازآ بگو کلامی از لحظه ی رهایی
کی می شود، به سویم، آید نسیم لبخند
پیوسته انتظارم، وقت رها شدن نیست!؟
یارا به کی زدایی غربت ز جانِ دلبند!
شاهد به شعری از تو داغ دلش نشد سرد
بازآ رها کن این جان درد است جبرِ پیوند
فریباحسنی ✍شیوا_شاهد
|
نقدها و نظرات
|
با سلام و عرض ادب زیبانگرید لطف عالی مستدام 🙏🙏 | |
|
سلام و عرض ادب و احترام سپاس از بزرگواری شما 🙏🙏 لطف عالی مستدام | |
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
موفق باشید .