جمعه ۲ آذر
لیوان شعری از سینا یعقوبی نژاد
از دفتر تنفس شعر نوع شعر شعرناب
ارسال شده در تاریخ سه شنبه ۲۷ تير ۱۴۰۲ ۰۸:۲۷ شماره ثبت ۱۲۲۰۲۹
بازدید : ۲۱۴ | نظرات : ۱۰
|
دفاتر شعر سینا یعقوبی نژاد
آخرین اشعار ناب سینا یعقوبی نژاد
|
هر از گاهی سراغم می آیی در خواب
انگار که لیوان آبی در دست
می خندی به تعارف می گویی
بگیر از دستانم
آب سرد است...
و من ناخودآگاه تشنه ام می شود
غلت می خورم درون تاریکی
انتظار می کشم تمام شب را
احساس می کنم
هنوز نزدیکی...
لمس میکنم به یک باره
لیوان و دستت درون خواب
بهانه میکنم آّب را هر شب
مرا اتفاقی، با خوابهای تشنه ام
دریاب...
|
|
نقدها و نظرات
|
سپاس از لطف بی پایان شما استاد گرانقدر | |
|
سپاس استاد انصاری عزیز | |
|
درود استاد گرامی | |
|
سپاس از شما استاد گرانقدر | |
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.