جمعه ۲۵ آبان
درمانده،در راه مانده شعری از حسین احمدی
از دفتر اولین صده شاعری نوع شعر سپید
ارسال شده در تاریخ سه شنبه ۶ تير ۱۴۰۲ ۱۵:۰۸ شماره ثبت ۱۲۱۴۶۴
بازدید : ۳۰۱ | نظرات : ۱۳
|
آخرین اشعار ناب حسین احمدی
|
جانم فدایِ رخِ زیبای تو
یا مهدی
دلم اسیرِ نگاهی از دیدگان تو
یا مهدی
از عرش، ملائک
از فرش ،خلایق ،همه جمع
《گمان کنم که در این صحن جمکرانی تو》
یامهدی
تاریکیِ جانم، فقط
با صوتِ قرآنِ تو روشن می شود
عقده یِ زانویِ کودک را،فقط
دستِ پدر راحت کند
غایب شدیم از این دست
حاضر که آیی زین پس
فرمود با بغض، دوستان!
عاشق شوید می آیم
شرط و رسوم عاشقی
شک و گمان کِی بُوَد؟
راه رسیدن به طلب
ماندنِ در راه بوَد
|
نقدها و نظرات
|
درود و مهر خوش حالم که خوشتون اومده 🌺💐⚘ | |
|
درود متقابل بنده به شما💐 محتاجیم به دعا💐 ممنون از نگاه پر مهرتون🌺💐 | |
|
درود جناب انصاری محبت و لطفتون خیلی خوش حالم کرد 🌺💐 سلامت و تندرست باشید | |
|
تشکر و سپاس دوست خوب من🌺💐⚘🌷 | |
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
زیبا بود