جمعه ۲ آذر
|
دفاتر شعر ایمانه عباسیان پور(آیدا)
آخرین اشعار ناب ایمانه عباسیان پور(آیدا)
|
دستانم پرخون بود
دراینه دیدمش
موهایش سفید
اشفته بهم ریخته
لبهایش کبود
نگاهش ارام
نگاهش عجیب ارام بود
دستانم ارام نزدیک صورتش بردم
لرزید اما عقب نرفت
دستانش جلوصورتش گرفت
باملودی غم انگیزی،گریه کرد
صورتم خیس شد
پوزخندی زد وگفت من قاتلم
اینبار من لرزیدم وعقب نرفتم
چقد شبیه من بود
درون من
یامن درون او
دستانم پرخون بود
من قاتلم
جووونی مو کشتم....
۱۸دی ماه ۱۴۰۱
|
|
نقدها و نظرات
|
سلام ممنون بزرگوارین..چشم💝💝💝🌻🌻🌻🌻🌻 | |
|
🌺🌺🌺🌺 🌼🌼🌼 🏵🏵 💐💐💐🌹🌹🌹🌹🌹🌹💐💐 ❤️❤️❤️❤️🪷🪷🪷🪷🪷 🌹🌹🌹🌹🌹💐💐💐 🪻🪻🪻🌼🌼🌼🌸 🌺🌺🌺🌺🌺🌷 🍀☘️🌱🌹💐 🌿🌿🌿🍁 🪴🪴🪴 🏵🏵 💟
| |
|
🌺🌺🌺🌺 🌼🌼🌼 🏵🏵 💐💐💐🌹🌹🌹🌹🌹🌹💐💐 ❤️❤️❤️❤️🪷🪷🪷🪷🪷 🌹🌹🌹🌹🌹💐💐💐 🪻🪻🪻🌼🌼🌼🌸 🌺🌺🌺🌺🌺🌷 🍀☘️🌱🌹💐 🌿🌿🌿🍁 🪴🪴🪴 🏵🏵 💟
| |
|
سلام ممنونم فداتون شم🌻🌻🌻🌻🌻💝 | |
|
ممنونم...همچنین شماموفق باشین♥ | |
|
سلام ودرود ..ممنون ک میخونین ونظر میدین♥ | |
|
سلام فدات شم...ممنونم ک میخونین ونظر میدین♥ | |
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
سلام بانوی ارجمند به سایت شعرناب خوش آمدید
شما که جوانی سُر و مُر و سلامت الحمدلله برقراری
شادی ات را نفروش ارزان بر مُفتیِ غم
رهِ اندیشه ی سبزت به عرش است نظر (بداهه تقدیم )