مقام معظم رهبری سید علی خامنه ای و انقلاب مردمی و جمهوری اسلامی ایران خط قرمز ماست. اری اینجا سایت ادبی شعرناب است مقدمتان گلباران..
پنجشنبه ۱ آذر
یک قصه تلخ از عشق شعری از محمد خوش بین
از دفتر شعرناب نوع شعر غزل
ارسال شده در تاریخ سه شنبه ۳۰ خرداد ۱۴۰۲ ۲۳:۰۵ شماره ثبت ۱۲۱۲۹۱
بازدید : ۹۲۹ | نظرات : ۱۶
آخرین اشعار ناب محمد خوش بین
صدای ارسالی شاعر:
مرورگر شما از پخش صدا پشتیبانی نمی کند
ای بی تو دل تنگم شب گرد خیابان ها
چشمان پر از اشکم مانده زیر باران ها
راه بسته و پل بسته هر دو پای من خسته
در بستر مسدودم با یورش توفان ها
ای عشق مدد کن تو بر آبروی شعرم
با زمزمه ای از عشق در جمع پریشان ها
باز از سر شب تا صبح با خیالت همراهم
با عشق تو شد معنا مجنون بیابان ها
میسوزم و می بازم با یاد تو میسازم
یک قصه تلخ از عشق بی تو زیر باران ها
نقدها و نظرات
درود بانو نیلوفر
سپاس از حضورتان
درود جناب اکرمی نظر لطف
شماست
درود بانو سپاس از حضور
و تقد شما
درود بزرگوار تظر لطف
شماست
سلام استاد عزیز
همیشه لطف دارید سپاسگزارم از لطفتان
درود بانو لطف دارید
سپاس از حضورتان
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.