جمعه ۲ آذر
بهانهی نگاه شعری از علی بهشتی وند
از دفتر آنان که... نوع شعر غزل
ارسال شده در تاریخ پنجشنبه ۲۵ خرداد ۱۴۰۲ ۲۱:۰۴ شماره ثبت ۱۲۱۱۶۳
بازدید : ۱۵۱ | نظرات : ۱۱
|
آخرین اشعار ناب علی بهشتی وند
|
به بهانهی نگاهت دل من روانه میشد
به حریم قدس تو گاه، غم دل بهانه میشد
دم درب آستانت که نگاه من گره خورد
به لطافت وجودت نفسم ترانه میشد
شرری به جانم افتاد دم لحظهی ورودم
به هزار جرعهی آب شررم زبانه میشد
دو سه بار عطر اذنت به دخول را سرودم
«بلذیذ» تا رسیدم سخن عارفانه میشد
به بهشت پا نهادم وَ پُر از فرشتگان بود
نگران بالهایی که گلیم خانه میشد
همه بود آرزویم که کبوتران بچینند
دل بیلیاقتم را که مدام دانه میشد
به ضریح نور رفتم، چه زیارتی! چه شوقی!
به بهای وصلت ای کاش شبِ جاودانه میشد
چه خوش است چون پرنده به بهشت تو نشستن
و دلم به آستانت همهوقت لانه میشد!
|
نقدها و نظرات
|
🌷صلی الله علیکم یا مُصطَفینَ الاَخیار 🌷
| |
|
🌷صلی الله علیکم یا مُصطَفینَ الاَخیار 🌷
| |
|
🌷صلی الله علیکم یا مُصطَفینَ الاَخیار 🌷
| |
|
🌷صلی الله علیکم یا مُصطَفینَ الاَخیار 🌷
| |
|
🌷صلی الله علیکم یا مُصطَفینَ الاَخیار 🌷
| |
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
🌷صلی الله علیکم یا مُصطَفینَ الاَخیار 🌷
سلام و درود
زیبا نوشتید و دلپسند
زیارت و شفاعت و دعای معصومین (ع) نصیب تان 🌷🌷🌷