مقام معظم رهبری سید علی خامنه ای و انقلاب مردمی و جمهوری اسلامی ایران خط قرمز ماست. اری اینجا سایت ادبی شعرناب است مقدمتان گلباران..
جمعه ۲ آذر
با طو شعری از نفیسه کلهری نفس
از دفتر شعرناب نوع شعر سپید
ارسال شده در تاریخ سه شنبه ۲۳ خرداد ۱۴۰۲ ۲۱:۱۲ شماره ثبت ۱۲۱۱۰۴
بازدید : ۴۵۱ | نظرات : ۲۱
دفاتر شعر نفیسه کلهری نفس
آخرین اشعار ناب نفیسه کلهری نفس
صدای ارسالی شاعر:
مرورگر شما از پخش صدا پشتیبانی نمی کند
عاشقانههایم
باتو جوانه میزند
باتو سبز میشود
وبا تو
به جهانم لبخند میزند
#نفیسه_کلهری
نقدها و نظرات
درود و سپاس جناب استکی گرامی پاینده باشید🙏🌹🌱🌷
درود برشما مهربانوجان پاینده باشید🙏🌹🌱💚🌷
درود برشما جناب کاظمی نیک سپاس از مهرتان بمانید و بسرایید به مهر تاهمیشه 🙏🙏🙏🙏🌹🌹🌹🌱🌷🌷🌷
درودها برشما گرامی بمانید و بسرایید به مهر 🙏🌹🌱
درودها بانوجان سپاس از لطف شما به مهر شنیدید🙏💚🌹🌱🌷
درودها بانو زند عزیز سپاس از لطف شما به مهر خواندید🙏💚🌹🌱🌷
درودها برشما بانوجان سپاس از لطف شما مهرتان همیشگی قلمتان نویسا🌷🌱🌹💚🙏
درود جناب معصومی بزرگوار سپاس از لطف شما 🌱🙏🌹
درود وسپاس جناب ایوری گرامی🌹🙏🌷
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
بسیار زیبا و دلنشین بود