جمعه ۹ آذر
|
دفاتر شعر سید علی کهنگی (واسع)
آخرین اشعار ناب سید علی کهنگی (واسع)
|
قبله گاه
در سحرگه خدا خدا کردم
دردم از لطف او دوا کردم
نامرادی مرام کیشم نیست
به گل یاس اقتدا کردم
قبله گاه تو کعبه و من دل
تو کجا بوسه من کجا کردم
لذت سالها عبادت داشت
گفتگویی که با صبا کردم
به می آشامی ام ببخشایید
درنمازم اگر ریا کردم
سایه ای بر سرم نیفکندی
ورنه من زاغ را هما کردم
همه را همصدای خود دیدم
دفتر غصه را چو وا کردم
شعر من آفرین نمی خواهد
خو به نفرین زابتدا کردم
سید علی کهنگی (واسع) 1372
|
|
نقدها و نظرات
|
ارادتمندم آقای عزیزیان بزرگوار،بسیار ممنون و سپاسگزارم | |
|
ممنون از حسن توجه شما آقای اکرمی عزیز | |
|
سپاس از لطف و محبت شما آقای حاجی پوری عزیز | |
|
قربان شما آقای ابراهیمی عزیز | |
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
بسیار زیباست 👏👏🌺🌺
به می آشامی ام ببخشایید
درنمازم اگر ریا کردم