يکشنبه ۴ آذر
بر من بتاب شعری از عباس ترکاشوند
از دفتر پویش نوع شعر غزل
ارسال شده در تاریخ سه شنبه ۹ خرداد ۱۴۰۲ ۰۸:۲۵ شماره ثبت ۱۲۰۶۷۰
بازدید : ۱۵۳ | نظرات : ۳۴
|
آخرین اشعار ناب عباس ترکاشوند
|
بر خانه ام بتاب
در کلبه ی غمین من بویی از نور تو نیست
دستان کودکانه ای تورا میخواهند
روزنه ای بگشا، طوفانی از نور ببار
به طراوت شاد کن
خنده ی مستانه ی گلهای مرا. at
|
نقدها و نظرات
|
🍃🌸🍃بِسمِاللهِالرَّحمنِالرَّحیم🍃🌸🍃
🕊 ⚘اَللّهُمَّ صَلِّ عَلی مُحَمَّدوَآلِ مُحَمَّدوَعَجِّلفَرَجَهُم🕊⚘
🍃🌺🍃اللَّهُمَّ صَلِّ عَلَى عَلِيِّ بْنِ مُوسَى الرِّضَا الْمُرْتَضَى الْإِمَامِ التَّقِيِّ النَّقِيِ وَ حُجَّتِكَ عَلَى مَنْ فَوْقَ الْأَرْضِ وَ مَنْ تَحْتَ الثَّرَى الصِّدِّيقِ الشَّهِيدِ صَلاَةً كَثِيرَةً تَامَّةً زَاكِيَةً مُتَوَاصِلَةً مُتَوَاتِرَةً مُتَرَادِفَةً كَأَفْضَلِ مَا صَلَّيْتَ عَلَى أَحَدٍ مِنْ أَوْلِيَائِكَ🍃🌺🍃
🕊 ⚘اَللّهُمَّ صَلِّ عَلی مُحَمَّدوَآلِ مُحَمَّدوَعَجِّلفَرَجَهُم🕊⚘
🌺سلام عیدمیلاد امام رئوف حضرت رضا(ع)برشما مبارک🌺
🌸 🌸 🌸 🌸 🌸 🌸 🌸 🌸
| |
|
سلام بانو عجم | |
|
سلام | |
|
جناب حاجی پوری درود | |
|
سلام خانم تیر | |
|
سلام آقای نظری | |
|
درود خانم زند | |
|
آقای فتحی سلام | |
|
سلام آقای انصاری | |
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
درود جناب ترکاشوند بزرگوار
عمرتون با برکت..