سایت شعرناب محیطی صمیمی و ادبی برای شاعران جوان و معاصر - نقد شعر- ویراستاری شعر - فروش شعر و ترانه اشعار خود را با هزاران شاعر به اشتراک بگذارید

منو کاربری



عضویت در شعرناب
درخواست رمز جدید

اعضای آنلاین

معرفی شاعران معاصر

انتشار ویژه ناب

♪♫ صدای شاعران ♪♫

پر نشاط ترین اشعار

حمایت از شعرناب

شعرناب

با قرار دادن کد زير در سايت و يا وبلاگ خود از شعر ناب حمايت نمایید.

کانال تلگرام شعرناب

تقویم روز

پنجشنبه 30 فروردين 1403
    10 شوال 1445
      Thursday 18 Apr 2024
        به سکوی پرتاب شهرت و افتخار ،نجابت و اقتدار ... سایت ادبی شعرناب خوش آمدید مقدمتان گلباران🌹🌹

        پنجشنبه ۳۰ فروردين

        دختری را دیدم

        شعری از

        اکبرنصرتی

        از دفتر در خواب و بیداری نوع شعر سپید

        ارسال شده در تاریخ شنبه ۶ خرداد ۱۴۰۲ ۱۱:۳۷ شماره ثبت ۱۲۰۵۸۷
          بازدید : ۷۴   |    نظرات : ۸

        رنگ شــعــر
        رنگ زمینه
        دفاتر شعر اکبرنصرتی

        پیش از این شعر
        دختری را دیدم
        از دیار زاگرس 
        که سیاهی چشمانش
        شبیه شعر سپیدی بود
        که حلاوت واژه هایش
        کافر را به مسلمانی می خواند
        و نیلوفر نگاهش را
        به دور ساقه احساسم می پیچاند
        هر بهار سبزه آمدنش را گره می زنم
        و هر پاییز رفتنش را آه می کشم
        ۶
        اشتراک گذاری این شعر

        نقدها و نظرات
        شاهزاده خانوم
        يکشنبه ۷ خرداد ۱۴۰۲ ۱۷:۴۰
        من بودم می‌نوشتم و مسلمان را به کافری می‌خواند تا حس هوش از سر پریدن نمایان بشه.. خندانک
        سلیقه‌ای دیگععع..
        برای شما یه جورایی این معنی رو می‌رسونه که انگاری به یگانگی می‌رسید.. خندانک

        به هر تقدیر..
        پسندیدیم.. خندانک خندانک
        محمد اکرمی (خسرو)
        يکشنبه ۷ خرداد ۱۴۰۲ ۱۲:۰۲
        خندانک خندانک خندانک خندانک
        جواد کاظمی نیک
        يکشنبه ۷ خرداد ۱۴۰۲ ۱۲:۰۳
        درودبرشما زیبابود 🪻🪻🪻🪻🪻🪻🪻🪻🪻🪻
        💙💙💙💙💙💙💙💙
        🩵🩵🩵🩵🩵🩵🩵
        💐💐💐💐💐💐
        🌼🌼🌼🌼
        💟💟💟
        ❤️❤️
        ❤️
        نیلوفر تیر
        يکشنبه ۷ خرداد ۱۴۰۲ ۱۳:۰۶
        خندانک خندانک خندانک
        هواجان جاویدان
        يکشنبه ۷ خرداد ۱۴۰۲ ۱۵:۲۸
        🍃🌸🍃
        درود
        شاد و پیروز باشید.
        🍃🌸🍃
        هواجان جاویدان
        يکشنبه ۷ خرداد ۱۴۰۲ ۱۵:۲۸
        🌼🌼🌼🌼🌼
        هواجان جاویدان
        يکشنبه ۷ خرداد ۱۴۰۲ ۱۵:۲۹
        🍃🌷🍃🌷🍃🌷🍃
        نرگس زند (آرامش)
        يکشنبه ۷ خرداد ۱۴۰۲ ۱۶:۵۲
        درود بر شما خندانک ودختران زاگرس نشین خندانک
        زیبا بود خندانک
        ووفق باشید خندانک
        تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.


        ارسال پیام خصوصی

        نقد و آموزش

        نظرات

        مشاعره

        کاربران اشتراک دار

        محل انتشار اشعار شاعران دارای اشتراک
        کلیه ی مطالب این سایت توسط کاربران ارسال می شود و انتشار در شعرناب مبنی بر تایید و یا رد مطالب از جانب مدیریت نیست .
        استفاده از مطالب به هر نحو با رضایت صاحب اثر و ذکر منبع بلامانع می باشد . تمام حقوق مادی و معنوی برای شعرناب محفوظ است.
        0