درود مجدد جناب دکتر مدهوش
سپاس از توجه و توضیحات مفیدتان🙏
البته به نظر من فراز و فرود فقط مخصوص موسیقی نیست یک شعر،رمان یا حتی داستانک می تواند فراز و فرود داشته باشد که اگر نداشته باشد حوصله مخاطب یاری نمی کند.
ببینید استاد اگر ترانه های به یادماندنی را ملاک قرار بدهیم به طور مثال از بزرگانی چون شهریار قنبری یا اردلان سرفراز ویا ترانه سراهای بزرگ دیگر...منظورم را متوجه می شوید.
به طور کلی منظورم این است که با توجه به اطلاعاتی که بنده از موسیقی ندارم و شما دارید آیا کافیست که ترانه ای بگوییم که تنها پتانسیل این را داشته باشد که ملودی روی آن بنشیند ویا رکن اول یک ترانه احساسی است که آن ترانه به مخاطب انتقال میدهد؟
به نظر بنده ملودی به هر طریق با تکنیک های مختلف می تواند روی یک ترانه بنشیند ولی اگر ترانه قدرتمند نباشد اگر بهترین ملودی رو هم روی اون بگذاریم به دل مخاطب نمی نشیند.
البته منظورم اصلا این نیست که ترانه های شما قدرتمند نیست
باز هم جسارتم را ببخشید استاد🙏
زیبا و پراحساس بود🌺🌺🌺