شنبه ۲۶ آبان
|
دفاتر شعر محمد علی رضاپور
آخرین اشعار ناب محمد علی رضاپور
|
شعر کوپایه، سبک دل دارد
مخصوصا
وقتی آرام و ناز می بارد
من نمی دانم
ما چرا بی خیال می گذریم
از نظرگاه عشق
ن. پ: کوپایه (کوتاه شده ی کوهپایه)
مکتب ادبی نورگرایی
شعر پیشرو
شعر سروش
اراک، اردیبهشت 1402
محمدعلی رضاپور (مهدی)
به چمنزار های شاد، قسم
به دل پر امید باد، قسم
و به پاکیِ مهر
و به نور و به امتداد، قسم
زندگی، زیبا
زندگی، زیباتر است.
مکتب ادبی نورگرایی
شعر پیشرو
شعر سروش
اراک، اردیبهشت 1402
محمدعلی رضاپور (مهدی)
می رویم و می آییم
همچون کاه در گردباد
و باز می رویم و می آییم
همچون ملخ در وهم آباد
و باز...
همچون ماهی مانده در تُنگ تَنگ
بی مقصد و ناشاد
به زودی می میریم
و نمی فهمیم
اگر این گونه طی کنیم
چندان از راز جهان.
شعر پیشرو
شعر سروش
اراک، اردیبهشت 1402
محمدعلی رضاپور (مهدی)
|
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.