جمعه ۲ آذر
کلاف حرفها ها شعری از نجمه انعامی
از دفتر شعرناب نوع شعر سپید
ارسال شده در تاریخ سه شنبه ۲۶ ارديبهشت ۱۴۰۲ ۱۲:۴۴ شماره ثبت ۱۲۰۲۵۴
بازدید : ۱۳۷ | نظرات : ۳۲
|
آخرین اشعار ناب نجمه انعامی
|
کلاف حرفها را می بافم
خوبی ها از رو
بدی ها از زیر
پایان هر رج مهربانی را
گره می زنم
و
ابتدا را با خنده
می بافم و می بافم
امید را
عشق را
و در آخر زندگی را
|
نقدها و نظرات
|
سپاس از لطفتان مهربانو. درگیر مشغله های زندگی و چاپ کتاب بودم. نفس شعرتان گرم | |
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
امید بخش
امیدتان ناامید مباد .