سه شنبه ۱۵ آبان
ترازوی عشق شعری از عسل ناظمی
از دفتر عاشقانه نوع شعر غزل
ارسال شده در تاریخ شنبه ۲۳ ارديبهشت ۱۴۰۲ ۱۴:۵۴ شماره ثبت ۱۲۰۱۷۳
بازدید : ۲۹۸ | نظرات : ۱۰
|
آخرین اشعار ناب عسل ناظمی
|
سالهاست که به عشق تو دلداده ام
از نیش دوست و دشمن نیاسوده ام
عاشقی که تا نیمه شبها بیدار است
تا سحرها خواب را به تو بخشیده ام
درد عاشقی دوری و فراق نیست
گفتی که در دلدادگی با تو هم عقیده ام
عاشقی سراسر همه دلتنگی است
چون عاشقی را با غم و حسرت آفریده ام
در بی خیالی عاشقی چون تو
من از تنهایی به آغوش خود پناه برده ام
در زمستانهای جانسوز سرد بار دگر
از احوال جویی سرد تو بارها لرزیده ام
سالهاست در انتظار آمدنت بر سر راه
از هر رهگذری نشانی ترا بارها پرسیده ام
در ذکر هر شبم نام تو دارم بر لبم
در دعاهایم از گنهت گذشتم ترا بخشیده ام
من وصال عشق ترا بارها در خواب دیده ام
به امید عیش آن ساعتها در خواب رقصیده ام
تمنای دلتنگ دلخسته عاشقی چون من
معشوقی است که با ترازوی عشق سنجیده ام
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.