سه شنبه ۶ آذر
ظرف سفید شعری از شهریار جعفری منصور
از دفتر شعرناب نوع شعر نیمائی
ارسال شده در تاریخ پنجشنبه ۲۱ ارديبهشت ۱۴۰۲ ۲۳:۱۱ شماره ثبت ۱۲۰۱۲۷
بازدید : ۱۵۵ | نظرات : ۱۰
|
دفاتر شعر شهریار جعفری منصور
آخرین اشعار ناب شهریار جعفری منصور
|
ظرف چینی که شکست
مادر از خواب پرید
پسرک هیچ نگفت
خواهرش جیغ کشید
تا بخواهند که کاری بکنند
پدر از راه رسید
پسرک هیچ نگفت
پدرش آه کشید
تا پسر خواست که حرفی بزند
اشک بر گونه چکید
پسرک هیچ نگفت
پدرش گفت که این ظرف سفید
یادگار پدرم بود که از مکه خرید
من ندیدم پدرم را اما
مادرم گفت که در زندگیش خیر ندید
سالها پیش که این ظرف ز دستم افتاد
مادرم هیچ صدایی نشنید
گوشه ی ظرف پرید
سوی دیگر غلتید
خواهرم روحش شاد
بر سرم دست کشید
و برادر که جوان رفت ز دست
زود یک چسب خرید
ظرف را وصله زدند
هیچ کس هیچ ندید
حیف شد حیف سر انجام شکست
ظرف زیبای سفید
|
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
آخر سر هم یه روز اساسی میشکنیم.. با تمام وصلههایی که به زخمهامون زدیم..
اما خیلی جالب بود.. اینکه وقتی زخم خوردهایم از اطرافیان مهربانی ببینیم.. قطعا میتونیم سالهای سال دوام بیاریم.. فقط بخاطر مهربانی در کنار زخم..
درود بر شما و اندیشههای لطیف شما..