سایت شعرناب محیطی صمیمی و ادبی برای شاعران جوان و معاصر - نقد شعر- ویراستاری شعر - فروش شعر و ترانه اشعار خود را با هزاران شاعر به اشتراک بگذارید

منو کاربری



عضویت در شعرناب
درخواست رمز جدید

اعضای آنلاین

معرفی شاعران معاصر

انتشار ویژه ناب

♪♫ صدای شاعران ♪♫

پر نشاط ترین اشعار

حمایت از شعرناب

شعرناب

با قرار دادن کد زير در سايت و يا وبلاگ خود از شعر ناب حمايت نمایید.

کانال تلگرام شعرناب

تقویم روز

سه شنبه 4 ارديبهشت 1403
    15 شوال 1445
      Tuesday 23 Apr 2024
        به سکوی پرتاب شهرت و افتخار ،نجابت و اقتدار ... سایت ادبی شعرناب خوش آمدید مقدمتان گلباران🌹🌹

        سه شنبه ۴ ارديبهشت

        اخم

        شعری از

        مهدی بدری ماشمیانی(دلسوز)

        از دفتر نجوای دلسوز نوع شعر چهار پاره

        ارسال شده در تاریخ سه شنبه ۱۹ ارديبهشت ۱۴۰۲ ۲۰:۰۱ شماره ثبت ۱۲۰۰۶۰
          بازدید : ۸۷   |    نظرات : ۳

        رنگ شــعــر
        رنگ زمینه
        دفاتر شعر مهدی بدری ماشمیانی(دلسوز)
        آخرین اشعار ناب مهدی بدری ماشمیانی(دلسوز)

        مغرور که میشوی دلم می گیرد
        از خشونت چشم تو سیرم
        ساده تر بیا سمت دل من
        در بند غرور تو اسیرم
         
        بی ریا بیا،صمیمی ‌و پاک
        لبخند بزن به جای اخمت
        میترسم از آن نیش زبانت
        جا مانده به روی سینه زخمت
         
        از غرور و خودپسندی تو
        بنگر که دلی شکسته دارم
        مهربان بیا دلم گرفته
        نگذار که چون ابر ببارم
         
        مهربان بیا که دیگر این بار
        مجبور شوم جدا بمانم
        بیزارم از این غرور واهی
        شاید که دگر از تو نخوانم
         
        مجبور شوم بگذرم از تو
        مغرور نشو که بی ریایم
        ساده دل بیا سمت نگاهم
        تا دوباره همرهت بیایم
         
        مجبور نکن مرا به رفتن
        بگذر که غرور من شکسته
        مهربان بیا که بی قرارم
        گرد غم به روی دل نشسته
        ...
        مهدی بدری(دلسوز)
        ۱
        اشتراک گذاری این شعر

        نقدها و نظرات
        محمد اکرمی (خسرو)
        چهارشنبه ۲۰ ارديبهشت ۱۴۰۲ ۰۷:۲۸
        خندانک خندانک خندانک
        خندانک خندانک
         غلامرضا شیبانی
        چهارشنبه ۲۰ ارديبهشت ۱۴۰۲ ۱۹:۰۷
        درود برشما
        جناب آقای بدری گرامی
        ⚘⚘⚘🌺🌺🌺🌺
        آوا     صیاد
        چهارشنبه ۲۰ ارديبهشت ۱۴۰۲ ۱۹:۲۶
        درود
        تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.


        ارسال پیام خصوصی

        نقد و آموزش

        نظرات

        مشاعره

        کاربران اشتراک دار

        محل انتشار اشعار شاعران دارای اشتراک
        کلیه ی مطالب این سایت توسط کاربران ارسال می شود و انتشار در شعرناب مبنی بر تایید و یا رد مطالب از جانب مدیریت نیست .
        استفاده از مطالب به هر نحو با رضایت صاحب اثر و ذکر منبع بلامانع می باشد . تمام حقوق مادی و معنوی برای شعرناب محفوظ است.
        0