يکشنبه ۴ آذر
آدم غریب قصه شعری از مرضیه نجارپور (رهگذر)
از دفتر یسنا نوع شعر غزل
ارسال شده در تاریخ چهارشنبه ۱۳ ارديبهشت ۱۴۰۲ ۰۸:۵۱ شماره ثبت ۱۱۹۸۵۴
بازدید : ۱۸۶ | نظرات : ۱۱
|
دفاتر شعر مرضیه نجارپور (رهگذر)
آخرین اشعار ناب مرضیه نجارپور (رهگذر)
|
آدم غریب قصه ام
میشه دست بر دارید از من
میشه راهیم کنی تو باد
گم بشم تو تب سنگین ،توی درد بیکسیم باز
شب میشه!؟ راهی بن بست ،همه چی مثل یه کابوس
ترس ،تنهایی شبها م
تو رواز من میگیره باز
اما حبسی واسه همیشه، توی جسم خاکی من
روح سرگردونی من
آدم غریب قصه ام بگو امشب چی مرگت؟!
پاپتی کجای قصه ،جا گذاشتی خودت باز؟!!
قصه از اول تمومه، تو چرا جاموندی بازم؟!
رهسپاره کدوم راهی؟! غریب کدوم شهری آخه؟
شهر قصه پر درده
|
نقدها و نظرات
|
سپاس | |
|
سپاس بابت مطالعه نوشته بنده | |
|
سپاس بانو | |
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.