جمعه ۲ آذر
دو دو دو 02/02/02 شعری از علیرضا مسیحا
از دفتر عاشقانه نوع شعر رباعی
ارسال شده در تاریخ يکشنبه ۳ ارديبهشت ۱۴۰۲ ۱۶:۴۷ شماره ثبت ۱۱۹۵۴۳
بازدید : ۱۵۵ | نظرات : ۹
|
آخرین اشعار ناب علیرضا مسیحا
|
امروز شده، دوِ دوٍ دو
خالیست فقط جای توُ تو
مهمان دلم باش به یک نیمه نگاهی
زآن پس ز کنار عاشقت رو
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
هزاران درودتان باد