دوشنبه ۵ آذر
جفای لیلی شعری از سید عباس مکتب داران
از دفتر شعرناب نوع شعر غزل
ارسال شده در تاریخ چهارشنبه ۹ فروردين ۱۴۰۲ ۱۶:۰۷ شماره ثبت ۱۱۸۸۰۲
بازدید : ۱۶۶ | نظرات : ۱۸
|
دفاتر شعر سید عباس مکتب داران
آخرین اشعار ناب سید عباس مکتب داران
|
خداداند که مجنون چندی وفا کرد
خداداند که لیلی چندی جفا کرد
خداداند که عشق ما چه کرده
خداداند که مجنون بعدش چه کرده
|
نقدها و نظرات
|
❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️ ❤️❤️❤️❤️❤️❤️ ❤️❤️❤️❤️❤️ ❤️❤️❤️❤️ ❤️❤️❤️ ❤️❤️ ❤️ | |
|
❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️ ❤️❤️❤️❤️❤️❤️ ❤️❤️❤️❤️❤️ ❤️❤️❤️❤️ ❤️❤️❤️ ❤️❤️ ❤️ | |
|
🌻🌺🌻🌺🌻🌺🌻 🌹⚘️🪻🌹🌸🌸 🪻🪻🪻🌹🌹 ⚘️⚘️⚘️⚘️ 🌺🌺🌺 🌻🌻 ❤️ | |
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.