يکشنبه ۲۷ آبان
آرزو شعری از عارفه مرادی (بهار)
از دفتر آرزو نوع شعر غزل
ارسال شده در تاریخ سه شنبه ۸ فروردين ۱۴۰۲ ۲۱:۵۷ شماره ثبت ۱۱۸۷۸۷
بازدید : ۱۶۴ | نظرات : ۹
|
دفاتر شعر عارفه مرادی (بهار)
آخرین اشعار ناب عارفه مرادی (بهار)
|
هر کسی را آرزویی در دل است
دامنت در دست و پایش در گل است
عقل و هوشم دیده را با دل دهم
جان برای حل این مشکل دهم
ای خدا مجنون حکایت می کند
غصه هایش را روایت می کند
عشق لیلا در دلم انداختی
از من بیچاره مجنون ساختی
آگهی از درد جان سوز درون
ای خدا این عشق من گردد فزون
یاد لیلا در صفایت می کنم
با دلی خونین صدایت می کنم
سعی من اندر صفا لیلای من
مروه ام لیلا، منا لیلای من
آب زمزم در کف لیلا خوش است
مکه هم با آن مه زیبا خوش است
باب او گفتا عزیز جان من
ای پسر جان نور این چشمان من
از خدا درمان خود را کن طلب
التماسش را نما در روز و شب
گفت مجنون درد من داند خدا
بهر من یک نسخه پیچد از شفا
این طبیب ما چو باشد ذوالجلال
می رساند عشق ما را تا کمال
عارفه مرادی
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
عارفانه ای بسیار زیبا بود
مناجات گونه