جمعه ۲ آذر
|
دفاتر شعر نصرت اله صفی زاده
آخرین اشعار ناب نصرت اله صفی زاده
|
درد
درد دارد به خدا باعث دردت بشود
آنکه بیمار تو بود و،تو دوایش بودی
نصرت اله صفی زاده
لوران
|
نقدها و نظرات
|
از توجه شما ممنونم خانم رجایی | |
|
درود بر شما جناب آزادبخت ممنونم از حضورتون | |
|
سپاسگزارم | |
|
درود بر شما ممنونم از حضور گرمتون | |
|
سپاسگزارم | |
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
درود