پنجشنبه ۸ آذر
سر کاریست شعری از نرگس زند (آرامش)
از دفتر آرزو نوع شعر غزل
ارسال شده در تاریخ دوشنبه ۲۲ اسفند ۱۴۰۱ ۲۲:۲۵ شماره ثبت ۱۱۸۳۴۲
بازدید : ۴۵۷ | نظرات : ۲۳
|
دفاتر شعر نرگس زند (آرامش)
آخرین اشعار ناب نرگس زند (آرامش)
|
شعر:سرکاریست،
وقتی تمام حرفهای تو سر کاریست
دل بستن من هم به تو از روی بی عاریست
آنجا که باید مهربانی جان بگیرد
زیباترین احساس،در پای تو جاریست
هر گاه گفتی عاشقی دیوانه هستی
قبل از نگاه گرم تو ،دیدم تکراریست
تو در خیال خواب من بیگانه هستی
شاید همین آغاز درک وهوشیاریست
هر بار با من از فراق یار گفتی
تنها درد من همین انگار اجباریست
گفتی تمام لحظه هایت عاشقم بودی
باور ندارد دل این بارهم سر کاریست
#نرگس_زند
|
نقدها و نظرات
|
درود بر شما ممنونم بابت توجه شما | |
|
درود بر شما بانوی گرانقدر سپاسگزارم | |
|
ممنونم جناب کاظمی بزرگوار دید شما زیباست . | |
|
درود بر شما ..ممنون از نگاه پر مهرتان | |
|
درود بی پایان بر شما جناب استاد مدهوش ..ممنونم از نگاه زیبا وپر مهرتان .. | |
|
ممنون ومچکرم .پاینده باشید | |
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
زیبا بود