خیلی سخته دچار کسی باشی که برای همیشه رفته ونیست........
خیلی سخته دچار آدمی باشی که
تنها همون آدم میتونست حال دلتو خوب کنه.....
اما جای خالیش اصلن دلی باقی نذاشته که حالا ، حال خوب یا بدش برات مهم باشه...
یه وقتای بهم می گفت چته ؟
چیشده ؟
چرا حالت خوب نیست و من میگفتم که خوبم . چیزیم نیست.....
درست همون وقتا بی خیالم نمیشد و باورم نمیکرد . اینقدر بهم پیله می کرد تا منو بخندونه و به حرفهای دلم گوش کنه که چته.....
تا حال دلمو خوب کنه...
نداشتن یه همچین " توی " خیلی سخته در باور نمی کنجد...
خیلی دلم میخواد که دوباره ، روزگار خوب برگردد و یه جورایی دلمون خوش باشه
خیلی سخته دچار این همه خاطرات خوب باشی و الان ، تنها تو خاطراتت بتونی دوباره حسشون کنی که دیگه نیست....
خیلی سخته بعد از یه عمر زندگی ،
شب ها بدون شب بخیر ، و صبح ها بدون صبح بخیر سر کنی و بهشون تکیه کنی....
خیلی سخته...
یه سوال !
تو میدونی تا کی میشه بدون " اون " ،
بدون آدمی که م مالکیت رو بچسبونه ته اسمت ، با خیال و خاطرهاش زنده موند و فقط از اون یاد کنی ؟
تا کی؟!
🌹⚘️🪻🌹🌸🌸
🪻🪻🪻🌹🌹
⚘️⚘️⚘️⚘️
🌺🌺🌺
🌻🌻
❤️