شنبه ۳ آذر
طب عشق شعری از محمد (هوداد)
از دفتر حقیقت عشق نوع شعر غزل
ارسال شده در تاریخ چهارشنبه ۲۶ بهمن ۱۴۰۱ ۱۲:۲۳ شماره ثبت ۱۱۷۵۹۳
بازدید : ۱۴۳ | نظرات : ۷
|
آخرین اشعار ناب محمد (هوداد)
|
غزل عشق بخوانید برای دل بیمارم/ تا بلکه شود آرام، این حالت غمبارم
گویی که در این عالم از خود ندارم هیچ/ جز عشق رخ دلدار، که از هجرش در زارم
از من نپرسید که، از دوری او چونم/ در زیر هزار آوار، به صد رنج گرفتارم
چون ابر که در پاییز، دائم همی بارد/ گریانم و گریانم، چون ابر میبارم
جز دیدن آن محبوب، اگر آید به نزد من/ چیزی دوایم نیست، چون اوست درمانم
آری اگر آن دلبر، از من بخواهد جان/ ناقابل و ناچیز است، در دم بدهم جانم
ای یار دلآرامم، در وصف رخ نازت/ گرچه ناتوانم من، یک بیت چنین خوانم
خورشید و مه و افلاک، هر چیز که هست تابناک/ در قبال تو هیچند، این را چه خوب دانم
|
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.