جمعه ۲ آذر
اقبال من شعری از اله یار خادمیان(صادق)
از دفتر یاس نوع شعر غزل
ارسال شده در تاریخ يکشنبه ۲۳ بهمن ۱۴۰۱ ۰۸:۳۸ شماره ثبت ۱۱۷۴۸۰
بازدید : ۲۲۹ | نظرات : ۱۰
|
دفاتر شعر اله یار خادمیان(صادق)
آخرین اشعار ناب اله یار خادمیان(صادق)
|
بی خبر آمد سراغ حال من
باز شد بست زبان لال من
نا گزیرا درپگاه روشنی
سایه ای می آید از دنبال من
سرسری با ما سرسری نداشت
از کجا افتاد در اقبال من
شش جهت راه رهایی را گرفت
بی خیال آمد به استقبال من
برسراندیشه ها ی من نشست
بست دست و پای استقلال من
نقش مشکل زد خرد را خرد ه دید
ریشه زد در خواهش جنجال من
روح خوابم را به بیداری سپرد
تا نماند عصر استیصال من
پرس کردم از کجایی چیستی
کیستی ای باعث اغفال من
گفت من را هر چه میخواهی بنام
آسمان را می پری با بال من
|
نقدها و نظرات
|
باسلام و عرض ادب سپاسگزارم جناب استکی عزیر سربلند باشی | |
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
عارفانه بسیار زیبا و شورانگیز بود