شنبه ۳ آذر
سبک شجریان...یارم ببین یارم ببین این چشم گریانم ببین شعری از منوچهر منوچهری (بیدل)
از دفتر فقط بخاطر تو نوع شعر ترانه
ارسال شده در تاریخ چهارشنبه ۱۱ ارديبهشت ۱۳۹۲ ۱۰:۳۴ شماره ثبت ۱۱۷۲۶
بازدید : ۷۵۵ | نظرات : ۳۴
|
دفاتر شعر منوچهر منوچهری (بیدل)
آخرین اشعار ناب منوچهر منوچهری (بیدل)
|
دوبیت اول باکر شروع میشود وبعد خواننده
یارم ببین
یارم ببین
این چشم خون بارم ببین
دلداده روی توام
آواره کوی توام
این عشق و این کارم ببین
من عاشق روی توام
پیچان گیسوی توام
جانم کشانم سوی تو
این جان تب دارم ببین
خوانم همه شب تا سحر
از عشق وهجران سر بسر
من ساز خود گریان کنم
چون قلب خود بریان کنم
قلب گرفتارم ببین
مرغان شب شد یار من
جغد حزین غم خوارمن
عشق ترا دانم هنر
در کوچه بازارم ببین
یارب توهستی عشق من
بی پرده گویم این سخن
جان مرا جانان توئ
درد مرا درمان توئ
|
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.