سه شنبه ۱۵ آبان
تو که رفتی !! شعری از روهام حمیدی فر
از دفتر شعرهای بهاریه نوع شعر غزل
ارسال شده در تاریخ يکشنبه ۹ بهمن ۱۴۰۱ ۱۵:۵۲ شماره ثبت ۱۱۷۰۴۵
بازدید : ۳۴۶ | نظرات : ۴
|
آخرین اشعار ناب روهام حمیدی فر
|
تو که رفتی ، مرغم سوخت ، کبابم وا رفت ، برنجم شفته شد ! تو که رفتی ، خانه را خاک گرفت ، جاروی برقی سوخت ! خشتک شلوار من هم پاره شد ! تو که رفتی ، بشقاب چینی جهیزات شکست ! بند سیفون توالت کنده شد ! زیربغل پیراهنم هم پاره شد ! تو که رفتی ، شبها ز روی تختخواب من بر زمین افتاده ام ! چه نمازها که صبح از دست رفت ! تنها راه ، غسل واجب چاره شد ! تو که رفتی ، همه را خواب گرفت ، چرت هیچ زن بیوه ای پاره نشد ! در ورزش صبحگاهی ، بند شلوار بنده کنده شد! این اتفاق از برای ازدواج ، تنها راه چاره شد !!!
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.