پنجشنبه ۱ آذر
|
دفاتر شعر حمید مقدسی (آرام واژه پرداز)
آخرین اشعار ناب حمید مقدسی (آرام واژه پرداز)
|
-------- جلوس زمستان---------
برگ ها در زیر باران مانده اند
بلبلان شعر زمستان خوانده اند
سوز سرما رقص شادی می کند
غنچه ها سردرگریبان مانده اند
پشت ابر تیره خنیا می کنند
دست در گیسوی صهبا می کنند
عده ای در جمع از ما بهتران
صحبت از خورشید زیبا میکنند
باد و باران غرق بازی می شوند
غافل از گردن فرازی می شوند
بی خبر از حقه های سوز سرد
از جلوس برف راضی می شوند
|
نقدها و نظرات
|
برادر ارجمند و بسیار گرامی، جناب استکی عزیز سلام و عرض ارادت مانند همیشه مرا با اظهار لطفتان شرمنده کردید. برایتان بهترینها را آرزومندم | |
|
جناب محمدی عزیز سلام و تشکر بخاطر اظهار لطفتان انشاالله سالم و موفق باشید | |
|
جناب فتحی عزیز سلام و عرض ارادت بسیار متشکرم | |
|
سرکار خانم دهقانی ارجمند سلام همراه با آرزوی بهترینها بسیار سپاسگزارم | |
|
سرکار خانم آهنگران سلام و تشکر فرا ان بخاطر اظهار لطف شما | |
|
خانم قنواتی نژاد سلام و تشکر فراوان بخاطر اظهار لطفتان | |
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
بسیار زیبا و مبین مشکلات جامعه بود