دوشنبه ۵ آذر
دور از همهمه شعری از سجاد فرهمند
از دفتر شعرناب نوع شعر تک بیتی
ارسال شده در تاریخ شنبه ۲۶ آذر ۱۴۰۱ ۱۷:۰۶ شماره ثبت ۱۱۵۸۱۲
بازدید : ۱۴۰ | نظرات : ۵
|
آخرین اشعار ناب سجاد فرهمند
|
ای کاش تو بودی و یک خلوت زیبا
دور از همهمه ها ، در گوشه ی دنیا
دکتر سجاد فرهمند
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
درودبرشما
بسیارزیبابود