سه شنبه ۶ آذر
صبحدم شعری از مهدی رستگاری
از دفتر شیدایی نوع شعر غزل
ارسال شده در تاریخ سه شنبه ۲۲ آذر ۱۴۰۱ ۱۹:۱۴ شماره ثبت ۱۱۵۷۰۸
بازدید : ۱۸۲ | نظرات : ۲
|
آخرین اشعار ناب مهدی رستگاری
|
بسمه اللطیف
صبحدم
سر زده طلعت خورشید ز دروازه صبح
می شود فتح جهان باز به آوازه صبح
گل روی تو شکفته است به بالین من و
می تراود ز وجودت نفس تازه صبح
می شوم محو تماشای بلور تن تو
به کش و قوس دل انگیز به خمیازه صبح
خنده هایت به بر من به جهان می بخشد
شادی و حس خوش بی حد و اندازه صبح
در کنار تو نهد گام کنون مهدی در
قصر زرین و دل انگیز نوین سازه صبح
صبح امّید به عشق تو تجلی کرده است
تا شود فتح جهان باز به آوازه صبح
#مهدی_رستگاری
سیزدهم آذر سال یکهزار و چهارصد و یک خورشیدی
چهارم دسامبر ۲۰۲۲ میلادی
دفتر شعر روزگاران
۸۰۷
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
دلنشین و زیبا بود