جمعه ۲ آذر
بریدن نفس شعری از میلاد عبیدی
از دفتر شعرناب نوع شعر سپید
ارسال شده در تاریخ يکشنبه ۱۳ آذر ۱۴۰۱ ۱۴:۲۸ شماره ثبت ۱۱۵۴۶۴
بازدید : ۱۴۰ | نظرات : ۱۲
|
آخرین اشعار ناب میلاد عبیدی
|
ما را ز بریدن نفس می ترسانند
ما دیر زمانیست که درین گور خفته ایم...
|
نقدها و نظرات
|
سپاس جناب فخوری گرانقدر 🌹 | |
|
سپاس جناب ایوری عزیز 🌹🌹🌹🌷🌷🌷 | |
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
موفق باشید .