جمعه ۲ آذر
من اهل دلم شعری از الیاس امیرحسنی
از دفتر تمرین عشق نوع شعر غزل
ارسال شده در تاریخ شنبه ۱۲ آذر ۱۴۰۱ ۲۳:۵۹ شماره ثبت ۱۱۵۴۴۹
بازدید : ۱۸۵ | نظرات : ۱۵
|
آخرین اشعار ناب الیاس امیرحسنی
|
من اهل دلم اهل گلم اهل بهارم
براهل ستم اهل درم دل نسپارم
من عاشق سرسبزی وزیبایی وپاکی
از اهل دروغ اهل دغل ،دزد کنارم
پاییز بهاری است که عاشق شده باشد
دیوانه ی پاییز پر از نقش و نگارم
برف آمده باشد من و اوبرف بروبیم
زلفم گره زلف توباشد گل نارم
یک شب هم اگر قسمتمان گشت به مرداد
در ناحیه ای برلب او لب بگذارم
من در همه جا در همه جا یاد توبودم
من عاشق یار عاشق یار عاشق یارم
الیاس تو را حضرت حق باد نگهدار
افسوس که من هیچ تو را دوست ندارم
|
نقدها و نظرات
|
درود استاد گرامی از لطف شما سپاسگزارم | |
|
درود برشما از مهر نگاهتان ممنونم | |
|
درود برشما سپاسگزارم بزرگوار | |
|
درود بر شما خانم عباسی سپاسگزار لطفتان هستم | |
|
درود بر شما بزرگوار از لطف شما ممنونم | |
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
جالب و زیباست