شنبه ۳ آذر
مسیر آزادی کجاست؟ شعری از شبنم حکیم هاشمی
از دفتر ترانه نوع شعر ترانه
ارسال شده در تاریخ چهارشنبه ۹ آذر ۱۴۰۱ ۱۷:۲۶ شماره ثبت ۱۱۵۳۴۸
بازدید : ۲۲۱ | نظرات : ۱۲
|
دفاتر شعر شبنم حکیم هاشمی
آخرین اشعار ناب شبنم حکیم هاشمی
|
مسیر آزادی کجاست؟
کجای سرزمین ما؟
چطور باید طی بکنیم
راهمونو تا انتها؟
مسیر آزادی کجاست
از این طرف یا اون طرف؟
کدوم طرف باید بریم
که جا نمونیم از هدف؟
مسیر آزادی ما
از دل آینه میگذره
ما رو از این شب بلند
به روشنایی میبره
وقتی که از شب میرسیم
به جذبهی ستارهها
وقتی که از آینه میریم
سمت نگاه آشنا
آینه به ما نشون میده
مسیر آزادی کجاست!
مسیر آزادی ما
از خود ما تا خود ماست!
شبنم حکیم هاشمی
|
نقدها و نظرات
|
درود و عرض ادب دوست هم قلم و هم اندیشه؛ عالی بود. قلم و اندیشه نابتان مانا 👏 | |
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
بسیار زیبا و مبین مشکلات جامعه بود