جمعه ۲ آذر
پایان دلتنگی شعری از سید صالح فتوحی
از دفتر آواز احساس نوع شعر آزاد
ارسال شده در تاریخ چهارشنبه ۲۵ آبان ۱۴۰۱ ۱۲:۲۸ شماره ثبت ۱۱۵۰۰۸
بازدید : ۲۲۵ | نظرات : ۴
|
آخرین اشعار ناب سید صالح فتوحی
|
مثل غنچه باز شو
خنده بکن
چهرهات را پاک کن
از گرد غم
روی برگردان به سوی آفتاب
سخنی کن
سخنی با خورشید
تازه شو
پاکیزه شو
زندگی کن پرنشاط و امید
برخیز و جارویی بکن
آبی بزن، دستی بکش
آماده شو
که سرآید
به سرآید لحظه های انتظار
و سرانجام
مسیحا نفسی می آید
و کند کلبه احزان تو را گل باران
و سپس
تلخی و ناکامی به پایان آید
و سرانجام
به پایان رسد این دلتنگی
و شود خنده و شادی جاری
پس تازه شو
پاکیزه شو
چهرهات را پاک کن
از گرد غم
زندگی کن پر نشاط و امید
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.