جمعه ۲ آذر
قدس شریف شعری از سید صالح فتوحی
از دفتر آواز احساس نوع شعر غزل
ارسال شده در تاریخ جمعه ۱۸ خرداد ۱۴۰۳ ۰۸:۰۵ شماره ثبت ۱۳۰۴۵۷
بازدید : ۷۵ | نظرات : ۸
|
آخرین اشعار ناب سید صالح فتوحی
|
گرد غمی نشسته بر چهره ی فلسطین
در خانه ای خرابه
یک کودک آواره
یک مادر کهن سال
بر سوگ غم نشسته
گرد غمی نشسته بر چهره ی فلسطین
پیچیده آه و ناله در کوچه های غزه
خونی چکیده بر دشت
گلگون نموده آنرا
خون جوانی غیور
خون جوانی شهید
گرد غمی نشسته بر چهره ی فلسطین
هزار شاخه زیتون
شکسته زیر چکمه ها
رژیم کودک کشی
غصب نموده قدس را
گرد غمی نشسته بر چهره ی فلسطین
در سرزمین موعود
ندای حق بلند است
مقاومت می کند، غزه هنوز زنده ست
شعار هر مسلمان
رهایی فلسطین
از چنگ صهیونیستا
الموت بر اسرائیل
الموت بر آمریکا
قسم به تین و زیتون
به آیات مبارک
به حق مستضعفین
آزادی فلسطین
نابودی اسرائیل
زود فرا می رسد
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.